En bra dag

Idag har Linnea & jag umgåtts nästan hela dagen och vi har haft mycket trevligt & roligt  :-)
På fm åkte vi in till Sala och strosade i affärer & shoppade lite, sen fikade vi gott på ett café.

Dagens shopping





När vi kom tillbaka till internatet så hade vi sångträning ett tag och sen åt vi mat.
Vilade och tog det lugnt på rummet några timmar efter maten.

Sen var vi på en liten picknick :-)












































Efter picknicken så har vi spelat Yatzy & Fia samt sett lite på tv.
Surrat och haft kul  :-)

Nu ska jag gå lägga mig då jag är jättetrött!

Imorgon är det äntligen dags för Islandshästridning!! Ska bli så kul :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0