Brännboll

Idag har det varit väldigt varmt och härligt ute!
Vi spelade brännboll på friskvården nästan hela våran klass + några till från andra klasser samt Jerker av lärarna.
Riktigt roligt!

Efter lunchen satt vi ute i solen och njöt. Vi var lärarlösa första lektionen så vi var ute och hade skrattyoga samt gjorde uppgifter som vi fått av Johanna att göra tills hon skulle komma vid 14-tiden. När vi var klara med det spelade vi lite kort  :-)  Sista lektionen blev inomhus och sen var det slut för dagen.

Jag har blivit väldigt röd av att ha varit i solen mycket idag.

Jag gick igenom mitt motionsgympapass som jag ska redovisa imorgon. Äntligen! Det har bara blivit framskjutet hela tiden men nu blir det av!

Efter middan har vi suttit ute och pratat och sen kom lärar-Camilla och vi var ett gäng som spelade kubb med henne. Kul var det.

Nu är resten av kvällen lugn och stilla.

MI-handledning imorgon på morgonen och sen redovisar jag mitt pass. Slutar redan vid 10.30.
Då ska jag passa på att träna direkt efter min redovisning! Skönt!

Sen kl 14 har vi i avslutningskören övning.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh va kul med brännboll!=)

2011-05-11 @ 07:20:41
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack Ingela! Ja jag måste träna mer på fritt följ med kontakten. Så fort jag inte tittar på Jack så tittar han oxå rakt fram och tappar fokus. Hur har du det?=)Längtar du hem?

2011-05-11 @ 13:13:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0