Kalix igår

Martin har semester denna vecka :-) så igår passade vi på att göra ett besök i Kalix och hälsa på min syster Maria m familj. Vi var ute och lekte med barnen, fikade, gick en promenad, mera lek och sen åkte Martin & jag och handlade lite för att sen åka till pappa & Ulla dit vi och även Maria m familj var bjudna på middag  :-) trevligt och roligt även där med lek, spel och gomat och fika  :-)


Wilma


Wilma & jag








Promenad




Hampus på sin traktor






















Tarro


Selene





Vi kom hem strax före kl 21.

Tisdag idag och Martin är på järnvägsföreningen och pysslar...
Solen skiner och det är 21 grader i skuggan, härligt!  :-)
Får se vad jag hittar på idag... ska iaf träna hundarna ikväll  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0