Fint fiske

I fredags var vi in till Boden och var på stan en sväng. Köpte glass och det var väldigt gott i den 30-gradiga värmen!! :-)
Vi köpte en ny duschblandare samt ett jätteläckert duschmunstycke som lyser blått för kallt, grönt för svalt, rött för varmt och blinkande rött för hett vatten :-) inhandlade också blommor till mina utekrukor så nu är det fint här utanför huset! Samt handlade mat m.m.

När vi kommit hem käkade vi ost & skinksallad, sen planterade jag alla blommor och Martin satte upp den nya tv-antennen samt bytte blandaren i duschen.

På kvällen var vi hos Britta & Lasse och hade trevligt, sköt pistol och grillade korv :-)

Igår lördag var pappa & Ulla hit och hälsade på. Mycket trevligt! :-) Vi grillade och åt när dem kom och sen åkte vi + Britta & Lasse iväg till Järnheden för att fiska och njuta. En mycket trevlig kväll hade vi!
De stora fiskarna var inte riktigt på hugget i värmen men de små var ganska ivriga så det blev en hel del småfisk + att Lasse fick några Harrar som var matbitar  :-)


Fikapaus i Järnheden


Läckert moln


Ulla spanar ut över älven


Pappa


5 fåglar i vattnet


Martin <3


Smörboll


Kaffeblomma






Pappa fiskar








Martin & Lasse fiskar
















Solen på väg ner

Tack alla för en mycket trevlig och härlig kväll :-)

Söndag idag. +10 ute så det är betydligt svalare än resten av veckan varit!!

Jag har gjort en bröddeg som står på jäsning och strax ska bakas ut  :-) bakar matbröd!

Martin ska till järnvägsföreningen och arbeta lite samt ha styrelsemöte.

För mig blir det hundträning.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Nu har jag läst i kapp lite hos dig :) Härligt och fint bröllop har du vart på och en riktigt kul avslutning på skolan verkar du haft.Lite trist att skiljas åt efter 1 år med härliga klasskamrater MEN ni kanske ses igen :) I dag har vi haft regn mest hela dagen så jag har stökat undan en del inne,känns bra.NU ska jag baka en sockerkaka på hemägg *mums.Kvällskramar

2011-06-13 @ 17:32:42
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0