Åker till Kattilasaari

Så var denna helg över och imorgon blir det en ny vecka. Då åker jag till Kattilasaari till mamma & Bertil och är där tillsammans med mina systrar och syskonbarn :-)
Martin kommer dit på onsdag då han är ledig och så åker vi hem på kvällen  :-)

Helgen har varit väääääldigt varm! Igår var det alldeles för kvav & fuktig luft under dan men på kvällen blev det skönt väder  :-)
Var bakiplan i Gunnarsbyn på våran agilityuppvisning före brännbollsyran. 4 st som körde agility och det gick jättebra! Då det regnat och var blött & halt ställde inte jag upp med Selene då jag inte ville riskera min fot som nu är ganska bra!
På kvällen blev det en fisketur tillsammans med ett gäng vänner. Dålig fiskelycka då det var så varmt men annars trevligt & härligt.

Idag har jag pysslat på både här inne och ute på gården.
Sen blev det en promenad och ett träningspass! Härligt!!  :-)

Nu ikväll blev det en träningssväng med spannet och sen fick de bada som avslutning.













Hoppas alla haft en fin helg!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0