Vacker förmiddag

Idag på förmiddan var vi ute på isen och åkte en liten skidsväng, det var underbart vackert då solen sken.
Jag åkte med mina skateskidor för att känna på dem nu när de är färdigbehandlade, åkte med Selene. Martin provade mina gamla skidor för att se om han kan skejta med dem, han åkte med Nala och det gick bra det med  :-)
Selene sprang på superbra hela tiden och funderade inte alls var de andra var när vi var långt före, härligt!!
Hon har verkligen blivit en stjärna min underbara tjej!!  :-)
Tusen tack Lasse för att du tränar henne medan jag är borta!!!











Bilderna fotade av Lasse.

Jag passade på att ta några foton av den fina vyn.







Underbart vackert!

Det enda trista med skidåkningen var min mage som ju inte är bra än, så himla jobbigt :-/ var nästan på väg att kräkas trots att jag inte plågade mig  :-(   hoppas verkligen att magen blir bra snart!

Efter skidturen bytte vi om och sen har vi fikat och sett längdskidor, näst sista etappen av Tour De Ski där det tyvärr inte alls gick bra för svenskarna som hade dåliga skidor  :-/  trist!

Sen hem och laga mat och vi åt medan vi tittade på Skidskytte damernas sprint där det gick sådär för svenskorna som inte verkade ha jättebra skidor där heller tyvärr.

Jag har packat inför morgondagens återresa till skolan.
Flyger 15.30 från Lule.

Nu ska älsklingen och jag se en film och mysa innan det är läggdags.

Hoppas alla har det bra!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Riktigt vackert! Så fridfullt det ser ut :)

2011-01-09 @ 00:24:27
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0