Kettlebells

19.00... mår inte riktigt bra :(  frossa som tusan, raspigt i halsen och snorig :( :(
vill inte bli sjuk igen!!
Ska göra mig en kopp te och se tv på ett tag...


****************************************************************************************
Fredag idag och sista skoldan för veckan är slut!

Ryggmassage hela fm! Först masserade Marie mig och sen jag henne. Efter fikat masserade jag Anna och sen masserade Engela mig. Jätteskönt och alla är så duktiga!! :-)

Efter lunch hade halva klassen Mindfulness som de valt som valbar kurs. Vi andra halvan som har valt motionsgympa börjar inte med det förrän nästa vecka. Vi hade ett fyspass med Jerker istället. Körde ett pass med Kettlebells och det var mycket bra träning! Kul att lära sig hur man kan träna med dem.
Ida som tittade på fick ta min kamera och fota lite  :-)









Efter det passet hjälpte jag Engela & Fia lite med deras HPB-funderingar.

Duschat och käkat några mackor nyss.

Kvällen blir lugn och stilla med tv-tittande...

Imorgon fm kanske jag kör ett litet lätt pass konditionsträning då jag ju börjat kunna springa lite smått med foten igen... men jag måste ta det försiktigt och bara springa några minuter åt gången...

På kvällen är hela klassen bjuden hem till Malin C i Västerås, det blir kul :-)

Hoppas alla har en härlig fredag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0