Helg

Så var första skolveckan efter jullovet avklarad. Veckan avslutades med teori inför massagen. Fast för halva klassen blev det även Mindfulness som de valt som valbar kurs medan vi andra halvan som valt motionsgympa inte börjar med det förrän v4.
När vi ätit lunch följde Engela & Fia med mig hit till mitt rum och hälsade på medan de väntade på Amanda & Malin J som har Mindfulness. Trevligt med besök!  :-)

Gårkvällen var lugn & stilla. Jag såg mest på tv, kikade på Postkodmiljonären, På spåret, lite på Let´s Dance och till sist fotboll i spanska ligan mellan mitt favvolag FC Barcelona och Levante, ett möte som Barca vann :-)

Idag lördag. Steg upp runt 9.30 och åt frukost. Sen har jag gymmat, duschat, ätit, sett störtlopp, fristilssprint samt zappat lite till damernas sprint i skidskytte som gick parallellt med sprinten i längd... Åt middag medan jag kollade.

Har även haft tvättstugan och tvättat lite mer än det jag hann i torsdags.
Suttit vid datorn, pratat med Martin ett tag...

Tänkte kolla på nån film på tv ikväll...

Vädret idag -9 och mulet på fm, -6 och mulet på em. Hemma har de -33! *fryyyyyyyyyyyyyyser*

Hoppas alla har en fin helg!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0