Fullmåne

Äntligen härligt väder! -6 och klart väder med en stooooooooooooooor gul fullmåne imorse  :-) underbart!

Beteende hela fm och efter lunch skapande hela em. Vi i kören har sjungit flera låtar och haft kul :-)

Efter skolan bytte jag & Linnea om och tog en promenad i det härliga vädret! Månen var mäktig och härlig!






Underbar fullmåne!






Jag och månen




Linnea och månen




Jag igen











Ca en timme var vi ute och njöt av allt det vackra :-)
Sen gick vi och åt middag och efter den åkte vi in till Sala och handlade.
Tack Linnea för en mycket trevlig eftermiddag  :-)

Nu är det lugnt och inatt hoppas jag kunna sova gott eftersom jag inte alls fick sova förra natten som jag trodde att jag skulle :-/'

Imorgon ny skoldag. Eget arbete hela fm och efter lunch ska vi få se en film på Beteendelektionen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: LenaMarie Djärv

Vad fin du är i håret, både färgen och att du har lugg :)

Du har ju inte sett mig på länge men jag har haft jättekort håret, blev så less på håret så jag klippte bort allt.

Men nu har jag en kortare page och lugg, jag ångrade att jag klippt så kort men det har växt ut fort så kanske var det nyttigt för håret ;)

Får se hur långt jag orkar kämpa med det men som det känns så ska det få växa vilt.

Ta hand om dig.

Kram i massor

2011-01-20 @ 21:58:00
URL: http://www.norrskenet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0