Fotmassage

Idag var det dags för skräckens dag... nämligen fotmassage! Huvva jag som är såååå enormt kittlig! :S
Vi började dock med armarna & händerna och det gick finfint. Sen var det då dags för fötterna... och det gick faktiskt riktigt bra även det! Nog drog jag undan dem några gånger när Josefine masserade men inte så farligt :-)

Efter lunchen skulle vi ha haft träningslära men Jerker var hemma och vab:ade så alla åkte hem... Simon, Monika & jag gick en promenad på ca 4 km och njöt i solskenet för att iaf göra nåt lite aktivt... jag hade ju ändå inte kunnat delta på styrkeövningarna så mig gjorde det inget att det inte blev av... vill bli frisk NUUUU!!


2 glada hälsovägledare på promenad i det härliga vädret :-)

Efter promenaden har jag vilat och tagit det väldigt lugnt, gjort klart träningsprogrammet och skickat in det till Jerker för det ska vara inne senast på torsdag. Sen hade vi internatmöte med husmor i matsalen. Middag kl 17 som vanligt.
Sen fortsatt lugnt och stilla för mig. Pratat i telefon, vilat, gjort lite skolarbete - börjat lite med motionsgympapasset som ska göras...

Nu är det inte mycket annat än att snart natta sig och ligga och läsa ett tag och sen sova!

Imorgon motionsgympa då vi har eget arbete för att jobba med våra pass, sen friskvård - zumba - där jag bara tittar på och sen efter lunch massage hela em. Då ska vi träna på det vi hittills har lärt oss.

Hoppas alla har det bra!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0