Bio m.m.

Idag har det varit varmt ute med endast -9! Härligt! Det har fallit lite snö också.

På fm var jag ut och åkte en kort slädsväng med Lasse & hundarna. Jättehärligt!
Hade ju dock sett fram emot att köra med Selene & Mirran men har inte mått så bra så därför orkade jag inte köra.

På em åkte Martin & jag till Boden då jag hade tid hos frissan kl 16. Så nu är håret aningen kortare och jag har lugg  :-)



sen var vi på Ming (Kinarestaurang) och åt, lika gott som alltid! Efter det strosade vi runt lite och var in på Kioskbaren och köpte lite gotta för sen var det biodags! The Tourist var vi och såg och den var hyfsat bra.

Kom hem för en stund sen och nu är det snart läggdags.

Imorgon blir det en sväng med skateskidorna ute på isen, eventuellt med hund.
Sen ska vi se näst sista etapperna av Tour De Ski.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Martin

Helt klart jättesöt vart du. Älskar DIG!!!

2011-01-07 @ 22:00:55
URL: http://ospa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0