Ädelmahogny

Idag var vi lediga då våra 3 lärare var bortresta. Vi är några som har gjort HPB på varandra och det har gått bra.
Lite ringrostig kände man sig i början eftersom man inte gjort det mer än en gång tidigare om man bortser från själva cykeltesterna som vi gjort många gånger.

Efter lunchen åkte jag med Matilda, Linnea & Annelie till Sala då jag behövde handla.
Sen har det varit lugnt. Suttit och gjort lite skolarbete.

Haft tvättstuga 16-18. Ätit kl 17 som vanligt.
Färgat håret, en färg som heter ädelmahogny



Blev jättenöjd! Håret är inte riktigt helt torrt än så det syns nog ännu bättre sen.

Käkar en macka och dricker oboy, namnam!
Det är -14 nu såg jag när jag var till dagrummet och gjorde mackan.
Imorse var det -4,5, mitt på dan -8 och på em -10 så det blir bara kallare.
Har varit en strålande dag med soligt och härligt! Önskar så att jag hade haft Selene och släde här så jag hade kunnat fara ut på släden och njuta  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0