Uppträdande

Eget arbete med motionsgympapassen på morgonen idag och eftersom jag är klar med mitt så gjorde jag inte så mycket denna fm.
Efter lunchen var det så dags för veckans skapande verksamhet och vi som har kör skulle idag uppträda i matsalen på em-fikat. Vi ställde iordning instrumenten och sen sjöng vi igenom alla låtar ett varv. Kl 14 när alla kom för att fika så sjöng och spelade vi och det gick jättebra! :-)

Efter middagen så åkte Linnea, Victoria & jag in till Sala för att handla lite gott fika. Imorgon kväll ska vi fika och ha trevligt tillsammans eftersom jag ju åker hem på fredag efter lunch och blir hemma i 3 veckor.

Skoldan imorgon består av Ergonomi hela fm och sen blir det ett träningspass allt detta med Jerker.

Sen har jag tvättstugan imorgon och ska packa det sista inför hemresan :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0