Trevlig lördag!

Idag steg jag upp kring 9.15. Åt frukost i lugn och ro.
Linnea & jag tog en lugn promenad och fick lite frisk luft.
Sen fikade vi medan vi såg fristilssprinten i SM på skidor.


Solen ville tränga fram genom molnen när vi var ute.

Efter det la jag mig och vila nån timme. Satt lite vid datorn när jag vilat klart och sen gick Linnea & jag till gympasalen och övade låtarna vi sjunger i kören.
Sen åt vi tacos, surrade och lyssnade på musik och hade trevligt  :-)


Bra med självutlösare på kameran :-)


Linnea och vår smarriga mat :-)






Nu ska jag vila ett tag. Kl 20 är det första deltävlingen i melodifestivalen så det tänkte vi kolla på.

Hoppas alla har en fin dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0