Snöplums

Vaknade till en strålande dag :-) soligt med +4 i solen och -4 i skuggan.

Efter frukost och tv-tittande, fastnade i Matrix och såg den... så bytte jag om och gick till gymmet.
Körde kondition på löpbandet, varierade rask promenad och lätt löpning. Foten pallar inte att jag springer mer än några minuter i taget än så länge. Blev också lite styrka mage. Skönt!
Duschade och åt lite. Tog det lugnt ett tag och sen gick jag ut på en promenad i det underbara vädret!
4 km promenerade jag varav ca 1 km snöpulsande i 2-3 dm snö!  Härligt var det :-)
Blev en ny dusch när jag kom tillbaka.

Ätit mat, sett på Skidskytte herrar där det gick bra för Carl-Johan Bergman som avancerade från 26 till 5 plats.
Ser nu Hockey Sverige-Ryssland där Sverige gjorde 4 mål inom 7,5 minut i första perioden! Nu 2 perioder spelade och resultatet fortfarande detsamma. Efter hockeyn blir det Skidskytte damer!

Andra deltävlingen av Melodifestivalen ikväll där bl.a. Brolle och Sanna Nielsen är med.

Hoppas alla har en toppenlördag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj så härligt! Önskar att jag hade mer motivation!

2011-02-13 @ 01:45:05
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0