Snö och åter snö

Idag är det snökaos här nere! Det har vräkt ner snö och det blir kul att se hur världen ser ut imorgon när man vaknar!

Hemma har de -30 så det är inte mycket roligare där heller.

Träningsläran avslutad idag och det har varit en mycket bra kurs!!
Ergonomin är igångsparkad!

Handlat så jag har så jag klarar mig tills jag åker hem nästa fredag! LÄNGTAR!!!!!!!

Övat massage och fått massage. Imorgon har vi sista övingstillfället inför måndagens test med en helkroppsmassage på 1 tim!!
Vi ska massera helkropp imorgon så vi har hunnit göra det innan måndag.
Efter lunchen imorgon har halva klassen mindfulness och vi som inte har det ska köra ett fyspass med Jerker som vanligt, alltid lika roligt!!! Imorgon blir det 30 minuter lift it samt 30 minuter boxning!  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0