Fredagsmys & fredagsfys

Idag fredag och sista skolan för veckan. Massage hela fm och då gick Pia igenom stora bröstmuskeln pectoralis major, nacke & ansikte. Sen fick vi öva på det på varandra. Viktor & jag hann öva 2 gånger var på varandra innan vi kunde byta partner med någon. Sen övade jag på Emelie och efter det fick hon massera lite rygg & axlar på mig, det knastrade och hoppade väääldigt mycket kring axlar & skulderblad!
Nu har vi bara nästa vecka kvar med massage och då ska vi träna på helkropps eftersom måndag den 14:e ska vi "massera upp". Vi har snart gått klassen runt så att säga, vi ska ha hunnit öva massage på alla under denna grundkurs och jag har 5 kvar som jag inte masserat med.

Efter en god lunch, lasagne! Så var det mindfulness för dem som har det och vi övriga hade ett fyspass med Jerker. Jag var ju dock bara åskådare och fotade en massa.


Fredagsmyset = massagen  :-)




Engela & Marie in acton på fyspasset :-)


Monika & Viktor


Camilla & Anna





















Nu är det helg! Blir väldigt lugnt för min del, nån promenad ska Linnea & jag ta men annars mest vila.
På måndag ska jag vara frisk!!!
Imorgon ska Linnea & jag äta tacos, det blir gott! :-)

Hoppas alla har det bra och får härligt fredagsmys ikväll!  :-)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej=) Wille hade en natt utan ont i magen, vilken lycka!



Du ska sååååå få massera mig då du kommer och hälsar på haha=) KRAM

2011-02-04 @ 19:24:02
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0