Träning

Idag när jag körde ett varierat träningspass med gummiband, boll och hantlar passade jag på att fota några övningar :-)


Yxhugget på boll


Ingen övning utan tog bilden bara för att själv se hur jag är byggd just nu


samma med denna bild


Sidsträckning med gummiband


Sidvridning med gummiband


Armhävningar på boll


Knäböj med gummiband, händerna ska vara i samma position genom hela övningen

Skönt med ett bra träningspass! :-)

Efter att ha duschat & käkat lite mat åkte jag iväg till Böle och hälsade på Therese & Oskar. Trevligt med surr, fika och bus med Oskar :-)

Blev en rastpromenad med hundarna när jag kom hem och sen fick de mat och resten av kvällen ägnas åt tv-tittande. Martin jobbar och kommer hem inatt. Sen jobbar han imorgon också och slutar på söndag morgon.

Vi åker till Storsien på söndag då det är skjutning & tornbygge med jaktlaget! Sen ska vi även jaga fågel med Tarro och släppa Selene och hoppas hon hittar älg!  :-) Vi blir där till måndag em.

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer
Postat av: My

härligt med hemmaträning :)

2011-08-27 @ 06:08:53
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0