Produktiv dag

Idag har jag städat rummet, skrivit klart mitt fördjupningsarbete och sen har jag gymmat ett härligt pass. Körde 30 minuter på crosstrainern och sen styrka mage med 60 situps, 60 cyklande situps, 40 med hantel, 20 armhävningar & 20 rygglyft samt stretching. Skööööönt! Och mycket skönt med en dusch efter det!  :-)

Sen har jag städat lite i dagrummet.

Nu är det bara 2,5 tim tills mamma & moster kommer hit  :-)  blir trevligt med besök över helgen!

Vädret var bra från morgonen men efter lunch började det blåsa mycket igen så det är ungefär som det var igår :-(   trist!

Ska strax värma mig lite middagsmat.

Hoppas alla har det bra och får en fin helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0