Nu har älsklingarna åkt hemåt

För en stund sen åkte Martin & hundarna iväg hemåt. Har varit underbart att ha dem här! Bara 11 dar tills jag åker hem för påsklov så det ska nog gå ganska fort.

Idag hade vi eget arbete med våra fördjupningsarbeten inom kost & näringslära. Jag är nästan helt klar med mitt arbete om mineralerna fosfor, koppar, selen & zink.
Efter lunchen var det dags för Idrottsskador! Jerker pratade länge och sen fick vi öva att tejpa fötter. Mycket intressant och kul. Precis den typ av fotskada jag har som vi fick öva att tejpa.

När skolan var slut så gick Martin & jag en långpromenad med hundarna. Så härligt för nu skiner solen!













Vi har haft trevliga och mysiga dagar tillsammans! :-)

Imorgon har vi beteende, friskvård samt fördjupningsarbete fast då blir det ett motionspass med Jerker.
Onsdagen har vi beteende och träningslära.
Torsdag idrottsskador där vi ska fortsätta öva tejpning samt beteende.
Fredagen får vi ägna åt våra fördjupningsarbeten. På kvällen kommer mamma & moster hit!  :-)
De stannar till söndag. Sen är det bara 5 dagar kvar tills jag åker hem för påsklov!!  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket härligt väder ni har! Och så mysigt att få besök:D

2011-04-04 @ 20:08:35
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0