Möten

Denna dag har mest bestått av möten för min del.
Först Beteende då vi hade handledarmöte med Johanna efter våra första motiverande samtal som vi genomfört och fick berätta om. Efter lunch var det dags för kursråd som jag fick gå på eftersom ingen annan kunde. När det var färdigt var jag ledig en stund och sen var det dags för träff med eventuell avslutningskör men det var bara jag och lärar-Lars som kom idag så vi sjöng genom några låtar och sen sa vi att vi ser om det kommer folk nästa onsdag annars blir det ingen avslutningskör.

Efter det gymmade jag ett härligt pass med 30 minuter crosstrainer sen ett rejält magpass med 60 övningar med hantel, 60 situps, 60 cyklande situps, 40 rygglyft, 40 armhävningar och till sist stretching. Gick direkt från gymmet till internatmötet. Vi var 20 av 31 på mötet tillsammans med Sissi-husmor, vaktmästar-Janne och lärar-Tommie. Avklarade först all information och eventuella önskemål & frågor. Sen fick vi gå till datasalen och svara på en enkät om vad vi tycker om internatboendet här på Tärna. Till sist fick alla rökare tillsammans med Sissi & Janne gå ut och städa bort alla fimpar som ligger och dräller här ute och det är inte lite kan jag säga!! Har sett helt fruktansvärt ut men nu är det rent och fint!!

Duschade efter det och tog det lugnt ett tag. Sen dags för middag och nu är det lugnt resten av denna dag.

Imorgon är Pia, Jerker & Johanna på friskvårdslärarträff så vi är lektionsfria hela dan. Har en uppgift att göra i Beteende och de som inte är klara med sina kostarbeten kan arbeta med dem.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Nu har jag skummat igenom dina bloggar och du har haft det riktigt mysigt ser jag på korten :) Härligt att samlad och prata och äta i lag,hundarna har fått dra och ni har vart ute mycket,precis som mig.Tiden vid datan räcker inte till......men jag mår bra och har det skönt.Lite molnigt hos mig just nu.Kotletterna ligger och puttrar i grytan,till det blir det ris och min egna sås samt grönsaker.Sköt om dig / kramar om

2011-04-28 @ 16:20:00
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: toves träningsblogg

hej!

trevligt att höra..

jag har haft en lugn helg med mest plugg.. är ju så inför skolavslutningen..

ha en fortsatt bra helg! kram

2011-05-01 @ 01:26:01
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0