Martin & hundarna på besök

I fredags morse efter att jag varit och fått massage hos Wickan så begav vi oss iväg söderut mot Sala och Tärna.
Åkte från Boden strax före 9.30.
Stannade till lite snabbt i Jävre så Martin kunde köpa sig nåt att dricka. Sen stannade vi kring Lövånger och rastade hundarna. Vi blev bjudna på lunch hos Tarros uppfödare Mats i Sävar, tack så mycket!! :-)
Kul att träffas då det är några år sen sist.


Mamma Diva


Tarro 6 år, son  och Diva 10 år, mamma


Syster Tessi

Jag tog vid körandet när vi lämnade Sävar. Jag körde till mellan Sundsvall & Hudiksvall, en tredjedel av resvägen.
Handlade lite smågodis att ha att tugga på samt rengjorde bilens rutor och lyktor då de var väldigt skitiga.
Martin körde resten av vägen. Vi kom till Sala 21.15 på kvällen. Handlade lite och åkte sen ut till Tärna och skolan.
Skönt var det att komma fram och slippa sitta i bilen!

Igår morse steg vi upp kl 8 och var ut och rastade hundarna. Sen sov vi ett tag till.
Åt frukost och åkte sen in till Sala och gick på stan, shoppade lite smått och fikade på ett café.

Tog en långpromenad med hundarna och det var väldigt skönt för oss alla att få röra på sig ordentligt.
Trist bara med gråvädret som är nu. Skönt med en dusch när vi kom tillbaka till rummet.

Sen lagade vi mat. Älgfärsbiffar med kokt potatis, brunsås och ruccola. Jättegott! Vi bjöd Simon, Jimmy och Annelie och alla tyckte det var väldigt gott!  :-)

På kvällen såg vi en kul film på dvd.

Idag söndag... lika grått och trist samt +8.
Vi har gått samma promenad med hundarna som igår.


Tarro & Selene


Martin & hundarna


Jag & hundarna


Hela lilla familjen


Selene


Tarro

Jag duschade av mig när vi kom tillbaka. Sen har vi fikat kaffe & bullar.

Strax ska hundarna få sin mat. Sen ska vi gå ut och äta i Sala. Blir gott hoppas jag!  :-)

Ikväll blir det nog tv & film.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Martin

Synd bara att det är så grått & trist väder här nere, men annars så är det väldigt trevligt och skööööönt.. :-*

2011-04-03 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0