Lektionsfri

Idag var vi lektionsfria då Pia, Jerker & Johanna var på friskvårdslärarträff.
Jag gjorde bort uppgiften i beteende på morgonen innan fikarasten och lämnade den i Johannas fack.
Efter rasten städade jag dagrummet & tvättstugan. Lunch efter det.
Sen har jag gett Engela en ryggmassage och fick en av henne efteråt, jätteskönt!  :-)

Det har varit soligt och varmt ända fram till sena eftermiddan då det mulnade på men blev inte helmulet utan solen kikade fram lite ändå.

Ett tag efter middagen var Linnea & jag ute och promenerade och det var skönt.

Nu är det inte mycket kvar av denna dag.

Natten som var hade jag det lite jobbigt då min näsa rinner jättemycket p g a pollenallergin, har även lite besvär i luftvägarna. Få se hur denna natt blir.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0