Hemma på påsklov!

Fredagens lektioner var Kost hela fm och sen Idrottsskador & rörlighet efter lunch. Vi satt ute i solen och njöt efter maten innan lektionen började




När skoldan var slut kl 14 så fick jag lift med Malin & Engela in till Sala järnvägsstation :-)
Mitt tåg avgick kl 15 mot Arlanda. Flyget skulle gå 17.45 men var lite försenat och vi landade 19.25 på Kallax.
Martin hämtade mig och vi var och handlade innan vi åkte hemåt.

Igår lördag. Vi var på en härlig utflykt tillsammans med Britta, Lasse, Marika & Lovisa och hela hundgänget. Vi njöt i solen, pimplade, åt got mat och hade väldigt trevligt!  :-)


Lasse körde 6-spann med lastsläden med all packning samt Marika & Lovisa som passagerare.


Martin på skidor med Tarro som draghjälp.


Jag körde min släde med Selene & Mirran.
Föret var ganska uselt, som att köra i smör ungefär... så det var inte lätt för varken hundar eller människor
att ta sig fram.








Marika & Lovisa i släden








Tarro






Lovisa & Selene


Marika, Britta & Lovisa


En hyfsad Abborre


Min abborre


En vilsen orm ute på isen








Mirran


Selene


Martins monsterabborre :-) Visade sig väga 689 g.




Glad fiskare med sin finfina fångst :-D


Marika & Lovisa myser vid elden


Mat på g! I halstret lammkotletter och i stekpannan viltskav! :-)


Lovisa




Redo för hemfärd!







En härlig och mycket trevlig dag fick vi! :-)

Idag söndag och vi får se vad vi hittar på. Kanske åker och hälsar på kompisar om de är hemma.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Martin

Synd bara på blåst och skidföret samt diverse "olyckor" för mig ;-)

För formens sak så var jag inte glad för min fångs, utan överlycklig, då det var nätt å jämt att den gick genom pimpelhålet...

2011-04-17 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0