GLAD PÅSK!

Önskar alla en riktigt Glad påsk!  :-)

I tisdags efter att vi ätit middag så åkte Martin, jag & Tarro upp till Brännbergsfallet i Klingersel. Det är så fint där och kul att se nu när isen börjat lossna.



























när vi kom tillbaka hem till byn träffade vi på Marika som varit ute och tränat hundarna så vi for till dem och hälsade på  :-)



Drack kaffe och surrade, jag lekte med Lovisa och hade skoj i en timme, hon är bra på att hålla igång! :-)
Sen såg vi på Kniven mot strupen då det var från restaurang Romeo i Boden och efter det åkte vi hem.

Igår onsdag var Martin på MBV (järnvägsföreningen) hela dan och jag var på utflykt tillsammans med Lasse & hundarna. Vi var till Polcirkeln där vi körde släde och njöt av en härlig dag.




Jag med mitt 3-spann i Polcirkelportalen









En stund efter att jag kommit hem på kvällen så fick vi trevligt besök av Ann, Mats & Kaliber  :-) vi var ute på gården ett tag så Selene & Kaliber fick träffas och busa lite. De träffades när båda var valpar för 2 år sen.


Fina Kaliber som är en Kelpie







Idag har påskhelgen startat då det är skärtorsdag.
Vi har varit i Boden hela dan. Först på gymmet då Martin har fått massage hos Wickan. Sen har vi varit hos Jan, Hjördis & Ina och hälsat på. Jag har gett Hjördis en helkroppsmassage  :-) sen har vi ätit gott och haft trevligt!
Sen har vi varit och hälsat på Fredrik & Lena, kul då det är länge sen sist! :-)
Handlat & tankat innan vi åkte hemåt.

Imorgon åker vi till Kalix och är hos syster Maria med familj! Blir roligt. Lördagen tillbringar vi i Storsien och åker hem på kvällen.

Hoppas alla får en fin påskhelg!!
Kram!


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

jo bara fin fint..

hur är det själv?

Glad påsk!

2011-04-22 @ 20:43:35
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0