Blåsigt värre!

Fy tusan vad det blåser idag!!! Ca kl 16 for strömmen och kom tillbaka för en liten stund sen. Gissa om det var skönt att den kom tillbaka nu när det blivit mörkt ute!

Jag var och gymmade när strömmen for. Körde löpbandet som uppvärmning då crosstrainern var upptagen av Annelie då hon & Jimmy också var och tränade.
Sen körde jag lite blandad styrketräning mest rygg & mage.
Kul när man skulle duscha sen i mörkret, med dörren öppen fick man iaf tillräckligt med ljus...

Käkat och varit och handlat. Imorgon kommer mamma & Berith och hälsar på och det ser jag fram emot!  :-)
Bara 1 vecka kvar tills jag åker hem för påsklov! Wihooooooooooooo!

Förmiddan idag bestod av Idrottsskador & rörlighet. Vi fick tejpa hälsporre på 3 olika sätt och sen mäta rörlighet på olika ställen... jag är överrörlig på några ställen så det var inte kul för dem som skulle mäta ;-)

Jobbat lite mer med fördjupningsarbetet då jag inte kände mig riktigt nöjd än... har fortfarande lite småjusteringar kvar innan det känns helt klart. Ska jobba mer med det imorgon då vi inte har några lektioner utan får jobba med våra uppgifter.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0