Åter till skolan

Igår kväll blev det körning med sparkcyklarna, Marika, Lasse & jag var ut och det var kul och gick bra :-)






Svalkar sig och släcker törsten :-)


Varga som är Marikas lånehund och en riktig klippa :-)


Lasses gäng




Ganska mycket vatten i Korpforsen!

Sen såg Martin & jag tv och film och myste i soffan.

Idag måndag/annandag påsk. Dags för mig att återvända ner till skolan...
På fm var jag till Britta en sväng och vi drack kaffe & surrade ute i solen.
Fick skjuts av Lasse till Kallax. Både flyg och tåg gick bra och väl framme i Sala var det varmt!

+24 i skuggan och gräset och träden är grönt, blommorna blommar och det är härligt!


Utsikten från mitt fönster

Imorgon är det skola igen efter lovet! Beteende, Friskvård - zumba/intervall samt Kost på schemat.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloj=) Var har du köpt sparkcykeln? Jag vill oxå ha en=) Vad kostar en?

Hoppas du haft det bra här hemma i norr, det verkar då så. Nästa gång måste vi ju ses=) KRAM

2011-04-25 @ 20:58:45
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0