+18 i skuggan!

Idag är det verkligen rena sommarvärmen!! :-)

Kost hela fm och idag har Pia pratat om fetter. Efter lunch Idrottsskador & rörlighet med Jerker som pratade ett tag om olika knäskador, sen fick vi testa lite rörlighet och sist av allt fick vi tejpa en knäskada. Jimmie & jag tejpade varsitt knä på Simon och sen tejpade Josefine & Fia varsitt knä på mig. Alla tejpningar blev jättebra och var kul att prova på  :-)

Käkat middag och sen gick jag en kort promenad för att hinna njuta lite av solen.

Lugnt och stilla ikväll. Funderade på att träna men sparar det till imorgon istället om det känns bättre då... har lite små förkylningskänningar men jag hoppas det bara är tillfälligt för jag vill verkligen INTE bli sjuk när jag ska hem på påsklov!

Imorgon består skoldan av Beteende, Friskvård samt Kost.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

:) Tack så mycket! Ni får höra av er och komma å hälsa på oss=) Men meddela innan så jag har nå å bju på=) kram

2011-04-11 @ 20:41:52
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0