Virus?

Som jag nämnde igår så börjar man fundera om det är nåt virus man har. Förutom  attackerna av huvudvärk som kommer och går så har jag ont i lederna nu både i armar och ben  :-/  Fryser gör jag också.
På träningsläran idag var jag bara med på uppvärmningen för kroppen sa bestämt ifrån då jag fick väldigt ont i hela vänstra benet ner till foten :-/ vill verkligen inte vara dålig för jag vill kunna vara med på träningsläran, friskvården och så träna mina egna pass! :-( :-(  Hoppas det går över snart.

Först på morgonen började vi ju våra redovisningar av Fysiologiarbetena. Jag har skrivit om Kärlkramp eftersom jag ville veta mer om vad det är och vad som händer i kroppen osv... iom att min pappa drabbades för något år sen och genomgick en bypassoperation. Framförandet gick jättebra! Hur lungt som helst  :-) fick jättebra feedback från mina klasskamrater och från Pia  :-)  skönt att ha det gjort! Vi var 6 st som redovisade idag och alla har varit jätteduktiga med sina arbeten!

Har varit och ätit middag och satt och surrade med massörerna, deras lärare Adrian samt Jimmy som också är elev på skolan. Massörerna skrev sin Anatomitenta idag och det gick bra för dem alla! Kul.

Nu är det väldigt lugnt. Imorgon står jag över friskvården och vilar. På em fortsätter redovisningarna och det blir kul att lyssna på dem som står på tur då.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0