Trött trött trött...

Ja det är jag nu... längtar efter att krypa ner i sängen och sussa...

Har haft Anatomi på fm och efter lunchen data hela em. Då har jag suttit och skrivit på mitt fördjupningsarbete i Fysiologi. Jag skriver om kärlkramp iom att min pappa har det så det är intressant att veta mer om det, lära sig vad det är och vad som sker i kroppen osv...

Efter skolan har jag suttit och hållit på med min powerpoint-presentation till framförandet av arbetet. Nu är det mest bara finslipning kvar och det har jag några veckor på mig med. Är iaf ganska nöjd!

Jag kommer att åka hem en sväng till innan höstlovet!! Wihoooooo vad jag längtar!
Åker hem torsdag den 21 på em och är hemma till söndag  :-) blir underbart att åka hem både då och på lovet!
Saknar mina älsklingar massor!

Resten av denna kväll blir lugn och skön. Lägger mig nog hyfsat tidigt.
Imorgon har vi vattengympa, blir dock inte praktiskt imorgon. Friskvård efter fikarasten. Där börjar vi på andra perioden så alla har gjort nya val och precis som hälften av min klass har jag valt Boxersize, det blir kul. Dusch och lunch efter det. Sen Anatomi hela eftermiddan.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0