Träningspass

Tog en lång sovmorgon på morgon, eller jag vaknade strax efter kl 8 men låg och drog mig länge och småslumrade till närmare 10. Skönt var det.

Kört ett träningspass, började med 8 min på löpbandet och sen körde jag styrketräning 6 övningar med hantlar 2x16 av varje, 30 armhävningar, 30 situps/stjärtlyft och avslutade med 50 situps innan stretchingen. Jätteskönt!  
Martin ringde precis när jag kom tillbaka upp på rummet. Han & Tarro hade varit och jagat och Tarro har skällt en orrhöna som inte satt så länge samt en tjädertupp som satt bra men som flög när M råkade trampa på en gren :-/ väldigt synd, men duktig Tarro! Vi pratade en stund men sen var jag tvungen att gå duscha då jag började frysa av att ha varit så svettig. Skönt med en dusch!

Har varit i lägenheten ett bra tag och umgåtts lite med Görel, Anders, Joel och Rebecka. De har bakat Italienskt matbröd, kokosbollar och kanelbullar så vi fikade av allt och det var jättegott!  :-)

Vädret är grått och trist, tempen ligger på 10 grader.

Imorgon såg det ut att kunna bli bättre väder och då tänkte jag ta mig en promenad.
Annars lugnt nu resten av helgen så man är så fräsch som möjligt till maxpuls-testet på måndag!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0