Tillbaka på skolan

Ja nu är jag tillbaka på skolan efter en helt underbar och härlig helg hemma! Nu klarar man lätt kommande skolvecka innan jag åker hem på höstlov på fredag!

Idag har man inte hunnit med så mycket innan det var dags för avfärd hemifrån. Var förbi hos Lasse en stund, hade ute Selene och gosade och busade med henne, min otroligt livsglada härliga underbara tjej!  :-)
Vi åkte i god tid då det var ishalka hemma, men det hade hunnit tina av så det var inte alls halt en bit hemifrån och resten av vägen. Då vi hade gott om tid så var vi förbi hos Lisa & Johan en sväng och surrade ett tag, kul att ses! :-)  Var in på Intersport på Storheden en sväng och köpte mig ett par täckbyxor att ha här nere då jag bara har ett par hemma och inte vill ta ner dem hit. Sen var det Kallax och flyg till Arlanda där jag blev upphämtad av Simon för färd till skolan. Tusen tack snälla Simon!!! :-)

Skolveckan kommer att bestå av redovisningar av våra fördjupningsarbeten och jag är först ut att framföra mitt imorgon på morgonen.  Hela fm håller vi på. Träningslära hela em.

Tisdagen består av eget arbete i vattengympan, Friskvård (Boxercise för min del) samt fortsatta redovisningar i fysiologin hela em.
Onsdag eget arbete hela fm och Skapande hela em.
Torsdag Träningslära hela fm och sen eget arbete efter lunch.
Fredag fortsatta redovisningar, de sista då och sen fys efter lunch till kl 14 och sen åker jag hem på lov!

Hoppas verkligen att den jobbiga huvudvärken har gått över tills jag åker hem igen. Trist om man inte kan träna!
Vi börjar tro att det är nåt virus som går för Simon sa att han har precis likadant som mig, kraftig huvudvärk som kommer och går och det gör ont i ögonen också.

Hoppas alla haft en fin helg!
Kram!




Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Förstår att det var skönt att få komma hem över helgen även om du trivs på skolan.Jag har så fullt upp att jag skäms över att jag inte hinner in till mina goa vänner och lämna en kommentar / kram.Men så ser det ut just nu i mitt liv.Nu ska jag i väg IGEN *suck.Sköt om dig och ha en fin vecka på skolan och snart är du hemma igen för lov 1 vecka :) Kram från mig och Mack-Myra

2010-10-25 @ 16:35:24
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0