Sportig kväll

Idag blåser det jättemycket här, verkar göra det i hela landet. Hemma har de fått några cm snö också.

GRATTIS älskade prinsessan Julia som fyller 2 år idag. En fin klänning fick hon av mig & Martin.
Grattis också till PK min rumsgranne som fyller 21 år.  :-)

Skolan idag har bestått av data hela dan, tid till att arbeta med våra fördjupningsarbeten. Jag är ju dock helt klar, har bara småfilat lite mer på min pp-presentation annars har jag skrivit lite annat.
Åt lunch med Renée och även Simon gjorde oss sällskap. Bara Renée & Amanda från klassen som suttit i datasalen med mig alla andra har jobbat hemma.

Var på massage kl 16. Denna gång Jennifer K som masserade, en överkroppsmassage och det var skönt.
Sen middag efter det och efter maten åkte Simon, Annelie, Görel, Rebecka & jag till Sala och handlade.

Kl 19 träffades vi ett gäng på 10 st i gympasalen och har spelat spökboll, droppboll och sen innebandy. Jättekul hade vi och helt slut och väldigt svettiga.
Har precis duschat. Ska ta mig nån smörgås nu innan jag lägger mig på spikmattan och läser en stund.

Imorgon är det äntligen fredag, då kommer syster Maria hit och hälsar på!! :-) :-)
Anatomi och Fys på schemat och vi slutar kl 14. Sen blir det en trevlig och kul helg!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0