Skönt med helg

Skolveckan över och nu är det helg. Mycket skönt att få vila upp sig till på måndag då hjärnan är fullmatad efter dagens Anatomilektioner. Fotens ligament och ledband samt börjat med armbågens har vi gjort idag.
Efter lunchen data där vi skrev på våra fördjupningsarbeten och gör powerpoint-presentationen till framförandet av arbetena. Jag är nästan helt klar med mitt nu, väldigt skönt!

Efter skolan la jag mig och vila då jag var jättetrött. Somnade till och drömde en liten mardröm som nästan hann göra mig panikslagen innan jag vaknade till för det kändes helt verkligt. Har ätit lite mat och sitter i dagrummet och ser på tv. Blir tv resten av kvällen, Idol kl 20.
Sen blir det sängen efter det. Är fortfarande helt slut så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon!

Blir nog ett träningpass imorgon. Annars väldigt lugnt hela helgen. Söndag blir det bara nån promenad.
På måndag ska vi göra maxpuls-test så då gäller det att vara så fräsch som möjligt för att klara av det.
Blir väldigt spännande att se hur det går för oss.

Hoppas alla får en fin helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0