Rörelsebilder

Data hela fm och där skrev vi på våra fördjupningsarbeten i Fysiologi. Jag är snart helt klar med mitt.
Efter lunchen var det Skapande verksamhet. Vi som har foto var ute och fotade rörelsebilder med lång slutartid och med snabb slutartid. Anders, Linnea, Simon och jag hittade på olika saker och fotade varandra. Hoppade från fontänen, trappor, träd, kastade löv, hjulade, kickboxades m.m...
Här kommer en del av bilderna  :-)



















Och här kommer en serie bilder som Linnea fotat när Simon och jag hjular :-)





Välsynkade eller?  :D


Väldigt välsynkade!!!  :D



Linnea och jag satt kvar i datasalen en stund efter skoldans slut men sen kom vaktmästaren och ville låsa så då fick vi gå ut.

Middag om ett tag. Sen får vi se vad man hittar på. Blir ganska lungt tror jag.
Imorgon har vi träning heeeeeela dagen. Fm kör vi igång med Träningsläran med Jerker och ska då vara ombytta och köra nåt pass i gympasalen. Efter lunch har vi vattengympa med Johanna och ska då vara ombytta och köra ett pass i bassängen. Slutar kl 14 som vanligt på torsdagar.

Har tvättstugan imorgon kväll. Blir en sväng till Sala för handling också.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: lena

Fina bilder,vilka tuffa dagar ni har,blir ju trött av att bara läsa =)

2010-10-07 @ 08:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0