Porträtt

Sovit uruselt inatt så jag är ganska trött...

Ännu en dag med fint väder, dock ganska kyligt i luften.

Data hela fm och nu är jag helt klar med mitt fördjupningsarbete om kärlkramp. Skönt!
Lämnade in det idag så Pia kan läsa igenom det och komma med kommentarer om hon har något hon tycker jag behöver ändra på eller komplettera. Powerpoint presentationen är också klar.

Skapande efter lunch och resten av skoldan. Idag har vi fotat porträtt. Typsikt nog så gick solen i moln lagom tills vi skulle ut och börja fota men det gick hyfsat bra ändå.

Här kommer några av mina bilder


Linnea


Linnea igen


Simon


Annelie

och så 2 bilder som Linnea fotat på mig





och en som Simon fotat



Nu är det väntan på middan, idag får vi Pizza! Blir gott.
Får se om jag tränar ett pass ikväll, om jag orkar.

Imorgon har vi data hela dan, jag kanske filar lite mer på min pp-presentation eller så pysslar jag med andra uppgifter...  Sen ska jag på massage kl 16! Blir skönt.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej

Här har det äntligen kommit snö, inte mkt men det går åt rätt håll :-)

Hoppas på att kunna ta fram släden snart :-)

Kram

2010-10-14 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0