Home sweeeeeeeeeeeeeet home :-)

20.55... Sitter vid köksbortet och njuter av att vara hemma! Underbart skönt!! :-)
Har varit ute på gården med Tarro & Felix och njutit i fullmånens sken.


Fullmånen lyser så vackert över huset :-)



Resan hem gick finfint både med tåg & flyg.

Skola på fm, träningslära med Jerker. Maxpulstest först, vi var många som inte gjorde det p g a lite förkylning eller annat. Själv har jag haft huvudvärk nu i 3 dar och är lite snorig. Hoppas det är tillfälligt.

Efter lunchen och en dusch så fick jag skjuts av Simon till stationen. Tack Simon!

Härligt med 2 hela dagar hemma + fm på söndag innan jag åker tillbaka :-)

Sen bara 5 skoldagar och så åker jag hem på lov!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0