Eget arbete

Imorse åt Maria & jag frukost och sen fick vi skjuts av Simon till stationen så Maria kom sig till tåget. Tack Simon!

Eget arbete hela fm. Jag har analyserat musik till Simons & mitt vattengympaprogram. Jobbigt!
Gick till matsalen och drack kaffe på 10-rasten. Engela, Ida, Renée & Camilla kom också dit då de hade suttit i datasalen och jobbat med sina arbeten & presentationer. Jag följde med dem dit och var där ett tag efter rasten.
Pia har hållit på att läsa igenom våra arbeten och kommenterat och skrivit vad som behöver justeras osv...

Lunch som vanligt. Åt med Engela, Simon och några av massörerna samt deras lärare Adrian. Vi pratade om våra fördjupningarbeten m.m.
Sen har jag fortsatt lyssna på & analysera låtar.
La mig och vilade vid 16 då jag var väldigt trött.
Middag kl 17 som vanligt.

Snart är denna dag slut.

Imorgon är det en föreläsning 9-11 om ungdomsvåld. En kille som är bror till den första killen som dödades i huliganvåldet i Sverige ska prata om det.
Sen är det eget arbete hela em. Då ska jag göra justeringarna i mitt fördjupningsarbete och sen skicka in det till Pia igen. Nästa vecka håller vi våra redovisningar/framföranden av arbetena.

Onsdag fm eget arbete hela fm, då i vattengympa. Skapande på fm. Då ska vi fota landskapsbilder.

På torsdag fm har vi träningslära och då ska vi göra maxpulstest igen. Sen åker jag hem! Wihooooo vad underbart det ska bli!! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: we

Så fin läsning av din blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0