Träning

Vaknade kl 9 idag. Låg och drog mig ett tag då jag var ganska trött.
Klev upp och åt frukost.
Sen har jag tränat ett pass. Värmde upp på crosstrainern, körde styrketräning med hantlar och gummiband.
Annelie var också och tränade så jag var inte helt ensam denna gång  :-)
Duschade och efter det gick jag till dagrummet och åt lite, fullkornsringar med mjölk. Såg på längdskidor på tv.

Sen la jag mig på rummet och läste inför teoriprovet i TLU:n. Vilade ett tag. Helen messade och frågade om jag ville ha massage så då har jag varit och fått det. Så skönt! Hon tyckte att jag verkar ha väldigt hög smärttröskel och det har jag ju  :-)  inte så himla konstigt kanske med tanke på hur van jag är vid smärta.

Åt middag när jag kom tillbaka. Fortsätter att läsa inför provet.

5-6 minusgrader idag så det är jätteskönt ute.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0