Tränat

Steg upp ca 9.30 idag. Skönt att ligga och dra sig på morgonen.
Efter att ha ätit frukost så tog jag det lugnt ett tag så den fick sjunka ner.
Sen var jag på gymmet och tränade ett pass. Värmde upp på Crosstrainern och körde styrke med hantlar och gummiband samt situps, armhävningar m.m.
Skönt med en dusch efter träningspasset.

Sen har jag sett längdåkarnas sprint från Düsseldorf där den suveräne Emil Jönsson vann!! Mats Larsson var 5:a och Jesper Modin 6:a. Hanna Falk och Hanna Modin kom 5:a och 6:a.
Efter det herrarnas sprint i skidskytte där det inte gick nåt vidare för svenskarna. Björn Ferry har stort oflyt i skyttet just nu.
Käkade mat medan jag kollade på detta.

Har surfat lite, legat och vilat och gör inget speciellt alls.

Vädret idag är klart och temperaturen har legat på mellan 7-9 minusgrader under dagen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0