Hemma bäst!

Lägger in några bilder från torsdagens trevliga julbakspyssel hos Pia :-)


Kajsa, 4 år.


Monika, Malin J & Engela.


Simon & Monika.


Pia med blomman hon fick av oss i klassen  :-)


Johanna med sin julklapp från klassen.


Och så Jerker med sin.


Julgodis.


Malin C & jag.


Mera julgodis, klart för smakprov!


Engela & Amanda.


Malin J & jag.


Världens bästa klass & lärare efter julmiddan! Vi ses igen 10 januari!!!


I fredags kom jag äntligen hem! :-)  Såååå skönt att vara hemma på jullov.

Vi var på gymmet och tränade på em/kvällen. Skönt! Fick även mycket välbehövlig massage av Wickan då mina axlar var väldigt stela och onda.

Tränade ett pass igår fm också, då med pilatesbollen. Skönt det med!

På dan var Lasse & jag till Sörbyn och körde en 15 km snöplumsartur med hundarna som var pigga och superduktiga!  :-)


Underbart, detta är livet!  :-)






Jag med Selene & Mirran  :-)


Malamuterna på språng.


Hela gänget  :-)




Hääääärligt!!





Sen var Martin & jag bjudna på en liten julmiddag & fika hos Britta & Lasse, mycket gott och väldigt trevlig kväll hade vi! :-)

-22 här nu... kallt! Har hämtat in ved och gjort upp eld i pannan.
Ska ut på en kortare slädtur idag. Martin jobbar och kommer hem ikväll.

Hoppas alla har det bra!!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0