Andra advent

Söndag 5 december 2010 och andra advent... tiden rinner iväg! Snart har man gått en hel termin på skolan!

Bara 12 dar tills jag är hemma på jullov, underbart!

-3 idag och har fallit lite snöflingor.

Dagen har varit väldigt lugn. Käkat frukost, tvättat lucialinnet, sett skidskytte & sprintstafetter på tv, dammsugit mitt rum, ätit mat, suttit vid datorn och sen har jag legat och läst inför teoriprovet i TLU som vi har den 16:e.

Imorgon måndag och ny skolvecka, näst sista veckan på terminen.
Anatomi och Träningslära på schemat.
På tisdag är vi lediga hela fm för att efter lunchen åker hela skolan till Stockholm för en kulturdag.
Först ska vi gå på museum 1 timme, sen får man gå käka middag nånstans och därefter samlas vi alla utanför Stadsteatern 18.30 för att 19.00-22.00 se föreställningen Aniara. Vi är tillbaka på skolan kring midnatt.
Gissa om man lär vara trött på onsdag morgon.

Nu ska jag fortsätta att läsa inför teoriprovet.

Hoppas alla har haft en bra helg!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

kikar in och lämnar en kram.Jag har vart dålig på att titta in till mina goa vänner länge.....så du är inte ensam om att inte ha fått "se" mig.Sköt om dig / kram kram Carina & Mack-Myra

2010-12-05 @ 20:14:12
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0